tisdag 31 augusti 2010

Första riktiga skoldagen !

Idag var första riktiga skoldagen :) Helt okej de var väl inte så mycket vi gjorde .Vi hade hälsovård men de var mest en snabb igenomgång vad kursen kommer att handla om . Jag hitta min rock som ja sökte efter från H&M
30 euro och den kan man se ha när de blir vinter också iaf i början av den. Imrogon är det kick-off party , ska bli kul och se vad för männsikor det finns på min skola. Övrigt så var jag och handla och skulle köpa batterin . Jag bor i H:fors och hamnde fara till 3 olika butiker för att hitta AA batterin. Sen så åkte jag hiss upp med benkus granne som ville småprata lite , och när vi inte talade så råstirrande han på mig. Ni vet int så där som vanligt folk gör utan stirrar sådär som bara ålänningar gör. Mysigt Mysigt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar