söndag 26 september 2010

Att vara singel

Så här är det gott folk , jag har ingen aning om hur man egentligen är singel. Hela min tid på Åland har jag sällskapat , varit sambo ( försökt det iaf ) och alltid haft någon vid min sida som har stöttat mig och hört på mina ändlösa problem. Men nu när man e singel vem vänder man sig åt när man har dessa olika grejjer att berätta ? Som när det händer något skit kul som egentligen inte är så stort , men endå så att man vill berätta det till nån ? Och vem skickar man godnatt mess till ? Eller ett mess mitt på natten som säger att man inte kan sova ? Så många frågor som jag skulle villa ha svar på nu men det är bara att inse att dessa saker lär man sig med tiden. Men jag ser verkligen upp till alla mina kompisar som är singlar och klarar av det. För just nu känns det som en helt omöjlig grejj för mig att vara. Så nu har ja en helt blank sida i mitt liv som ja skall pröva hålla blank på länge som möjligt för tyvärr e jag helt otroligt kresen och det krävs otroligt mycket för en person för att vara tillsamman med mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar