onsdag 22 september 2010

Lägenheten

Nu har jag varit och skrivit på mitt hyreskontrakt :) så andra helgen i oktober får ja flytta in :D ser fram emot det masssor ! Idag gjorde jag ett riktigt fynd på alexis 13 , har märkt att man inte klarar sig i stan utan ett paraply så ja tog och köpte mig ett esprit ( ESPRIT) paraply för 9,90 , så nu har ja ett supersnyggt paraply , hoppas jag inte tappar bort det bara.
Men nu ska de packas lite för imå ska ja på sits och ja får sova över hos Maria så behöver ja inte åkta till kyrkslätt sent på natten sen . Nattågen ska vara lite läskiga här har ja förståt . Ja just de också de löste sig med amsen och att skriva sig i stan för tydligen enligt Peik har amsen sagt att så länge du inte byter utbildning kan du vara skriven i stan men ändå få pengar från Åland. Super !

Ina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar