fredag 3 september 2010

Min man

Hej ,
Mitt namn är Ina och jag är i ett äktenskap. ( Okej inte helt påriktgt med det känns verkligen så) Min man heter då Benjamin och det är honom jag bor hos just nu . Så vi är ett ungt "par" på 19-års som bor i en lite etta på 20kvm. Som tur och det menar jag verkligen tur är att han just nu är i armén för annors skulle någon av oss ( han ) vara död. Nu ska ja berätta om vårt lilla äktenskap då. Det börja första dagen jag var här bråkade vi. Vi bråkar om precis allt, allt från att vem av oss som skall diska ( han förböjd mig att diska under min andra dag här ) . Vi bråkar  om vad den andra ska göra på kvällarna , om snus , om mat , och mest över att han hela tiden är på ledigt. Jag har varit här i två veckor och han har redan hunnit vara på ledigt 3 gånger. 3 gånger och han går i armén. Dock så har vi våra stunder också som igår då jag hade en dålig dag kom Benku faktiskt hem med Arnold´s . Efter den korta stundens glädje så börja vi bråka över att om jag skulle äta den sista donitsen eller inte. Jag ville inte och han ville att jag skulle äta den. De sluta med att jag inte åt den sista :) . Vi har våra bra stunder som när han äter och sover för då är han tyst . Nej tacksam är jag över att jag får vara här men jag kommer inte gifta mig på fleera 10 år ! Inte om det är som dehär.

Här har ni nu Benjamin från sin snygga sida.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar