måndag 8 november 2010

Flunssa

Yeah , ja har Flunssa! Var till skolan på första hjälp timmen för ja tycker att de är nog de viktigaste vi får igenom just nu . Under timmen frågar jag Anna om ja är lite varm för ja kände mig inte så bra. Och tydligen så har ja nu då flunssa. Nå ja börja traska hemmåt och kom på att jag inte har nått att äta och tänkte yes nu kan ja köpa en flaska jaffa och då börjar ja må bättre. De va först nu senare som de slog mig att Jaffa dricker man ju när man har magsjuka (daah), men nu sitter ja har och dricker jaffa.Lite synd nog för de sku va vari sitz ikväll och den sku säter ha vari kul men de är en på fredag också så :)
Funderar på om ja kanske skulle orka gå till butiken och laga elinas goda tomatsoppa men ja får se lite.
De e nog lite tråkigt att bo ensam och vara sjuk ingen att tala med och ingen som kommer och frågar hur man mår. Ingen som ger en kram och säger du blir snart frisk. De e nog annars en sak ja saknar massor med att inte bo med nån eller ha nån annan , kramar. När man får dom tänker man inte på hur mycket dom ger en men när man e utan dem saknar man dem massor ! 

2 kommentarer:

  1. Hej Ina! Självklart, fråga på så ska jag försöka svara så gott jag kan =) Är bara glad att du frågar mig =)

    SvaraRadera
  2. Självklart! Jag åkte med CC så jag kan bara svara för hur det var med dem. Men jag tycker det har varit bra med dem, tjejerna på kontoret i Sthlm var jätte gulliga och hjälpsamma. Har dock hört många som varit missnöjda när de varit i Rematch, sen hamnar ju alla parter i en knasig sits under en sådan process. Jag har inte haft någon kontakt med dem alls här i USA faktiskt så det kan jag inte svara på. Bara min Lcc. Jag och några andra blev ju skjutsade till en mötesplats där vi blev hämtade av våra familjer. Men de andra som behövde flyga behövde inte betala, kanske eventuellt baggage när det är inrikes. Är inte säker.
    Självklart kan du tacka nej till en familj om det inte känns helt 100%, ingen ska åka hit med tvivel i sig. Vet dock inte hur det är om man hamnar i rematch. Man har ju två veckor på sig att få ny familj så risken blir jus törre att man får åka hem. Men frågan är vad som väger mest, att ta en familj bara för att få stanna och inte trivas elelr att åka hem till Sverige?
    Något mer du vill veta? =) Hoppas du blev lite klokare =) När har du planerat att åka? Kram och lycka till*

    SvaraRadera