tisdag 30 november 2010

Frustrerad !

Jag känner bara hur en hemsk frustration har växt upp under dagens lopp. Vi hade Svenska idag igen , mitt favoritämne NOT !! Att vi ska skriva en vetenskaplig uppgift bara för att skriva kan jag nog godta men att vi sen ska ha ordprov, skriva en CV och ha meningsuppbyggnad samt satsdelar bara för att så får mig att bli helt sjukt frustrerad. Varför VARFÖR ska vi sätta tid på såna onödiga grejer då vi faktiskt skulle kunna koncentrera oss på saker som är viktiga i utbildningen. Jag hoppas verkligen dom tänker strukturera upp det till nästa år ! Plus att vi har haft mera uppgifter i svenskan som är 5 poäng än i Grunderna i evidensbaserat vårdarbete som är 10 poäng . Något som är fel där ? Öhh ja !
Nå kvällen är lite räddad igenom att läsa om vävnader och som syfilis ( vetenskapliga arbetet ). Hittade en super bok som hette sexuellt överförbara sjukdomar och den har massor med bilder mysigt ! 

1 kommentar: