måndag 29 november 2010

Lilla jul

Så va lilla jul över. Vi fira den hos farmor och farfar för stora julen skall för första gången för mig ( vad jag vet om iaf) firas på Åland. God jul mat och trevlig stämning går alltid hem. Extra kul var det att träffa Linn , hon e nog så super söt och jag har saknat henne som en tok . Man säger ju alltid att ens egna barn/syskon är dom smartaste och bäst. Här har ni ett exempel på hur smart min lillasyster är.
Linn frågade efter vatten och jag svarade att vi får vänta tills mamma ( marika ) kommer ut från Toan .
Linn: Ahh så det går bara en vattenledning till din toalett?
Vilken fyra åring vet vad en vattenledning är och hur den funkar ?!
Resten av dagen kommer vara chill, jag steg upp kl 1 idag nämligen och har måttligt slö så de blir att handla mat och att fara o simma me sussi.
Men nu lite mys med Grey´s

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar