torsdag 18 november 2010

Missa nattåget

Nå ju jag hade tänkt lägga mig och sova rätt tidigt idag , men som ni ner gick det inte helt som planerat. Filmen var super bra! Jag ska så gå och sen den en gång till fast med bättre platser . Hemtentan är lagat och ska lämnas in till skolan imorgon. Så nu tänkte jag komma med ett tacksamhets inlägg.
Jag är tacksam för:
att jag inte har några sjukdomar, att alla mina kroppsdelar sitter där dom ska , och att inget av mina inre organ har några defekter.
alla nya vänner jag har hittat här i stan ni är helt super, men också över mina gamla kompisar om jag nu efter min flytt till Finland kan ser oftare.
mina syskon , dom är verkligen helt underbara och jag väntar bara tills matilda och linn kan börja facebooka.
min lägenhet
för alla mina släktingar och andra som bryr sig om mig och ser till att jag har det bra
att min hy har blivit bra igen
jag har hittat en träningsform jag verkligen gillar

sist men inte minst är jag tacksam för min säng som jag nu skall pröva sova i . Du var så värd alla dina pengar käre säng , låt oss aldrig separera eller låta nån komma emellan oss.
God Natt 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar