måndag 13 december 2010

Att vara tjej

Jag gillar att vara tjej , jag tycker kvinnokroppen är en av de mest fascinerande grejjerna som finns på jorden. En sak som jag dock inte gillar är mensvärk följat av mens. Jag hatar de ! Vad jag hatar ännu mera just nu är att jag är så slarvig att jag i flytten tappade bort mitt recept och inte fortsatt äta mina jävla piller så nu har jag VÄRK! Min rygg är helt stel , mitt humör är helt hemskt , och jag tycker att de bästa som sku kunna hända mig just nu är att falla i koma. Jag kan int äta för ja kommer och spy , fast sen igen sku de va bra o spy så kanske mina innreorgan sku komma upp , och min menvärk sku kännas som en mycket mindre grejj. Idag sku ja vill vara en man bara för några få timmar !!!
Nå iaf har ja bokat flygbiljetter till Åland nu me Rippe så vi kommer Måndagen den 20 !

1 kommentar:

  1. Jahaa, vem ska du åka till Åland med? :) Jag åker själv nämligen också på måndagsmorgonen, så kanske vi kan göra varandra sällskap?

    SvaraRadera