tisdag 1 februari 2011

Ägg

Jag skall nu för första gången på många många år äta kokt ägg . Varför då ? Ju för under februari månaden skall jag testa på LCHF . Inte för att gå ner i vikt eller för att jag behöver en diet . Utan målet med denna " diet" är att leva men så lite socker som möjligt och jag vill se hur bra jag klarar av det. Så hela februari blir utan godis , chips läsk , saft och allt annat som innehåller mycket socker. Något bra med denna diet är dock att man får äta bacon hela tiden , och som ni ve så älskar jag bacon :D Så nu ska ja se om jag lyckats koka ägg för tjaa jag har aldrig gjort det förut . Jepp 20 och koka ägg för första gången.
                                                                                                                                                                         
Uppdate : Jag tror inte de är meningen att jag skall äta ägg , tog en bit och tjaa hela min historia sluta me Wc såå jag tror jag skippar kokta ägg i framtiden .

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar