onsdag 18 maj 2011

Suck !

Igår var en skit dag , dåligt väder , fick en plastsak upp i foten , mycket på praktiken , skitig lägenhet och jaa massor. Idag likar den rätt mycket gårdagen förutom att de nu är strålande fint väder och jag känner mig förpliktigad att gå ut och gå med 100 tals andra hesa-bor. Shå idag är de en sak till som är skit. Härligt eller hur ? Men jag tänker att om jag inte går ut och gå idag så far jag och simmar imorgon ( skulle endå göra det) städar och solar solarium . De har väl  ungefär samma effekt ? Hoppas de iaf.


Uppd: De blev en mini mini promenad gick 1/3 del av vägen kom på att nej fan int blir ja glad av de här gick in tillbaks och nu tänker ja köra home-spa ist

1 kommentar:

  1. Jaa d e ju ännu värre att man dessutom måst springa runt där, haha ;)Hoppas resten av veckan varit bättre :)

    SvaraRadera