måndag 5 mars 2012

Resa :)

Blir en massa korta resor den här våren :) Först blir de Åre nu med Pappa ,Marika och Linn i 6 dagar  :) Kommer nog bara skida 4 dagar och resa dom två andra men det är värt de . Sen boka vi just ett veckoslut i tallin med Jessica och Diane i Maj för 90 euro helt okeej för studerande :D Ser massor framemot dessa resor , det plus praktiken så kommer våren gå helt super snabbt och före jag vet om de kommer jag  vara på Åland !
Första praktikdagen gick bra , ska bli intressant att följa med allt dom gör :D

2 kommentarer:

  1. väntar redan till tallinn, kiva att ha något att se framemot, å sen e d säkert terassväder :D

    SvaraRadera
  2. tallin! åland! lyx hördu ;D jag vill också!

    sv: thaanks ;) efter ca 2 veckor hade jag första matchningen men jag sa nej till 10 (!) familjer innan jag hittade den här som jag slutligen flyttade till :D ett tips, bli inte rädd för namnen på ställena, jag bor i monroe i nj och här finns verkligen inget, men det är supernära till ställen där verkligen allt finns ;) usa är awesome!

    SvaraRadera