torsdag 14 oktober 2010

Dum-dum-duum

Såklart har jag åkt på en förkylning nu passligt till all tent läsning. Men inte stoppar det mig det inte, kom hem från skolan runt 1 fixa mat och printa ut alla papper jag behövde för att läsa på nervsystemet. Tog en "power-napp" på två timmar och nu har jag just avklarat ca 3 timmars läsning ( 2 h och 45 min + lite pauser) . Och nervsystemet ni , det är inte alls lätt.  Ca 35 sidor som bara handlar om nervimpulser, celler och olika strukturer blir lite jobbigt i längden.
Idag var jag på min första auditering angående vård utbildningen och jag måst säga att det var ganska kul . Man märkte att lärarna verkligen lyssnade , tog åt sig vad man sa och kom med olika förslag för att åtgärda vissa problem. Kul att kunna vara med och påverka .
Till min stora förtjusning så märkte jag att Harry Potter 7 del 1 kommer ut den 17.11 , gissa vem som skall boka biljetter så fort dom finns till salu ?! 
Men nu ska ja chilla resten av kvällen och hoppas att min förkylning försvinner snart !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar