söndag 17 oktober 2010

Läsa läsa läsa ( suck)

Uh nu på torsdagen har vi anatomi tentan och jag ser verkligen inte framemot det ! Kände som jag inte kunde något under genomgången i fredags . Nå jag skall nu pröva komma igenom den nu på första gången och går det riktigt dåligt så tänker ja skriva om den i december ( vilket jag ändå måst göra för ja blir troligen inte godkänd första gången ) Men efter att tentan är avklarad skall de firas iaf :D för det här läsande hör ni är inte lätt. Idag har jag avverkat ca 60 sidor om cirkulations systemet och blodet samt immunförsvaret. Och nu tänker ni ähh men 60 sidor är inte så mycket ? Ju det är det när man skall fatta allt vad som sägs och pröva förstå skillnaden mellan kemotaxin och komplementsystemet som ibland funkar som kemotaxin .
Nå nu ska ja göra nått att äta tror jag , kolla på simpsons och skriva upp lappar med latinska och svenska namn på allt jag gått igenom idag så att jag lär mig dom också. Just det , det hände en liten grejj , klumpiga sidan av mig visade sig och jag satt mig på min anatomibok . Nå vanligen är det ju inte så farligt men den var öppen  och jag råkade men min rumpa dra ur några sidor ur boken så att dom nu är lösa.
Jag köpte också en sånhär idag tänkte att den skulle få bli mitt hemmamysplagg samt pjyamas . Den matchar min björnborg badrock perfekt ! 

2 kommentarer:

  1. Det är väl inte en fråga jag egentligen vill veta svaret på, men hur i helsike rev din rumpa ur de där sidorna? xD

    SvaraRadera
  2. Ja satt ner mig och så "twista" ja lite på plats och så gick boken sönder. Där har du nu svaret du inte ville ha .. Joo

    SvaraRadera