torsdag 21 oktober 2010

till jävel !

Mamma Pappa och alla andra "föräldrar" som läser här ska ni sluta
Detta inlägg är tillägnat den jävel som förstörde min tro på kärlek.
Jag hoppas du ruttnar nånstans, jag hoppas du inser hur patetiskt du är , och vad alla andra talar om dig.
Jag är ett steg längre än dig i livet och du kommer aldrig komma såhär långt , hur du än försöker för vet du vad du är ingenting.
Du är en person som alla gillar enbart för att du är bra på att supa, underhålla och skämma ut dig själv .
Vi båda vet att du var en bättre person med mig , men jag hoppas du inser vad som är bäst för dig själv före du slutar som hela resten av din familj : alkoholiserad drog-smugglande skuldsatt ålänning men igen framtid förutom talangen på att sätta på mina kompisar och sätta renstenar.
Ha ett fucking-bra liv och ja hoppas att hon inte gjorde abort så du hamnar betala underhållsstöd åt en kvinna du inte älskat för dom kommande 18-åren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar