måndag 25 oktober 2010

tallin

Till frippans 19 års dag hade jag Elsu Alex och Peik bestämt att överraska henne genom att fara till tallin på övernattning . Planen var att E och jag skulle ta med frippan till hamnen och där skulle pojkarna vänta. Nå sakt och gjort vi traska iväg tidigt på morgonen och för att frippan inte skulle misstänka något sa vi att vi skulle me tåg från Böle till Tampere. Nå vi närmar oss hamnen och båten , ingen reaktion. När vi får in i hamnen säger ja till frippan " ja du fattar väl att vi inte ska till ingen större reaktion. Vi går in i hamnen och där står pojkarna , nu kommer äntligen en reaktion " Var e tåget ?" . Överraskad blev hon , men vi åkte nu iväg över till tallin. Vi var småkulturella av oss med största delen av resan gick åt till att "fira fredrika " så vi fira henne , vi fira henne jätte jätte jätte myki ( eller iaf jag ) vi blev utkastade från baren kl 00.00 nån gång. Min fylla gick över kl 11.30 nångång nästa da , och då hade dom andra redan hunnit vara bakis så ja tror min trötthetsbakis kom idag. Va hände mera ? Juu ja söndra bäddsoffan igenom att sitta på den ( ni vet kasta er i fullfart och pröva träffa nått att landa på ) och hade mycket "deep talk" under kvällen och ja har ingen aning om vad jag sakt eller vad som sakts men en sak kan ja säga. Den här resan var en av dom roligaste och mest minnesvärda . Så duktig alkoholis och kött för faan !
Bara för att visa hur roligt den verkligen var så har jag en bild åt er som är tagen ca 21.00 nån gång på hotellrummet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar