måndag 7 februari 2011

COLDPLAY !! COLDPLAY !!

Nu har jag beställt COLDPLAY biljetter till den 28,juni i göteborg ( Öhmn ja hamna kolla upp på kartan var de låg men ) Så i sommar blir det COLDPLAY igen !! Wohooo !! Ett av mina bästa minnen är nämligen från deras förra konsert hösten 2009. Då var det men Elsu,Rippe och Veronica :) Denna gång blir det förhoppningsvis också med Elsu och Frippan ( Elina ta och boka biljett åt dig ) och sen så slank Peik in me där på ett hörn. Så det kan bli ett helt super äventyr , har redan börjat planer och kolla upp billigaste boende / sätt att ta sig dit och liknande :D för jag kan bara tänka mig hur slirig denna resa blir för tro mig den förra var den slirigaste resorna jag upplevt.
Ja ! Just det jag har fått sommarjobb på Åland så det blir en sommar i Mariehamn igen . Och så bokande jag flygbiljetten till Östersund ( tror de heter så ett ställen nära Åre i Sverige ) .
Så summering av dagen:
-COLDPLAY biljetter
-Sommarjobb fixat
-Flygbiljett till Öresund
Man kan lungt säga att jag lever ett härligt Fredan liv hörrni :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar