söndag 6 februari 2011

Tömma garderoben

Klockan är 9.24 e måndag morgon och jag har stigit upp helt frivilligt :) Har en diili med mig själv att alla dagar vi börjar sent eller har sovmornar så skall ja stiga upp före 10 , hittills har de gått sådär men nu jäklar ändå. Orsaken till att jag är upp är en helt annan grejj. Ni som har sett min lägenhet vet att jag har en liten liten garderob och nu skall denna lilla lilla garderoben försvinna för att nån frissa ska ha en vädringrör eller nått rakt här igenom! Så det skall komma en massa byggubbar hit nu i veckan och titta på min garderob sen ska dom de kommande 6 veckorna jobba här på dagarna. Jätte-MEGA-KUL! Så nu kan ja inte riktigt sova för jag vill inte sova när dom där gubbarna kommer hit och skall inspektera min garderob.
För de andra så har ja ett LITET utrymmes brist här i min lägenhet men de skall väl fixa sig men just nu , i denna sekund skulle jag inte villa vissa min lägenhet till nån för tjaa den är fylld med en massa grejjer. 
Nu blir det jag min säng och lite invärtes medicin , mysigt va ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar