onsdag 8 februari 2012

Framtidsplaner

Nu kan ja säger sätta de på bloggen också eftersom alla dom viktigaste personerna är informerade :)
Jag tänker alltså åka iväg till USA när skolan tar slut denna vår för ett mellanår som au-pair. Har fyllt i ansökan och skall på interjuv den 18 denna månad . Sen hoppas vi att jag har tillräckligt med erfarenhet enligt dem. Man måste ha 200 timmar barnerfarenhet men månne inte räknas att ha 3 yngre syskon samt ca 400 timmar av äldreomsorg . Vi hoppas på det bästa iaf för detta är något jag  verkligen verkligen vill göra.
Ännu är de lite saker som måste fixas som nytt pass, internationellt körkort och lite intyg på det ena och det andra. Men om 1,5 veckor vet jag mera :)
Vad som kommer till skolan så kommer jag fortsätta så fort jag kommer tillbaks med utbildningen . Så de mesta är fixat eller funderat på ren lite små saker som vart mina saker skall sättas funderar jag ännu på men månne de inte löser sig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar