fredag 10 februari 2012

Sov lite för länge idag så min tankegång har inte varit den mest sammanhängande idag. Ju mera inställd jag blir på att åka desstu säkrare blir jag på att jag inte kommer bli antagen till programmet och kommer få stanna kvar här och fortsätta allt som vanligt. Men nästa helg gäller de :) då får ja veta om dom antar mig eller inte .
Lite skrämmande att lämna alla människor man älskar här , tänk hur mycket som hinner ändras på ett år :O Fast vi gjorde en pakt med tjejerna att ingen gifter sig och ingen skaffar barn året jag är borta.  Så att jag säkert inte missar något. Fast de finns andra saker jag oroar mig för också men dom kanske inte skall nämnas här :)
Saker som man vet i långa längden är fel , men känns så rätt så där att alla pusselbitar faller på plats, att de skrämmer skiten ur en 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar