tisdag 26 oktober 2010

Om det vore din sista dag på jorden ?

Då ja flyttar får ja en period på ca en månad då mitt humör är lite konstigt , jag e liksom int helt 100 % Ina under den tiden och många grejjer som vanligen inte påverkar mig gör det. En av dessa grejjer var ett avsnitt av Greyn Anatomia som handlade om en sista dag. Och avsnittet slutande med frågan : Vad skulle du göra om de vore din sista dag. Mitt spontana svar var att jag skulle spendera den men riktigt goda kompisar. Och såklart mina familjer. De som alla andra också skulle svara på en sån fråga. Men skulle ja få en extra dag efter min sista dag, skulle ja villa spendera dem men nån som bryr sig . Nån som skulle sitta och titta på en massa halv bra serier med mig i soffan, låta mig ligga i personens famn , smeka mitt hår och pussa mig på pannan. Det behöver inte ens vara en stor kärlek utan nån som för stunden skulle bry sig och ge en en känsla av trygghet , även om det skulle vara en falsk trygghet. Det skulle ja vila göra om de var mina sista dagar på jorden.
Här ser ni vad att vara singel och flytta gör till mig . 2 % mindre Ina och jag hoppas snart att jag får tillbaks mina 2% för jag kommer verkligen att behöva dem..
P.S så klart om ja sku ha 3 dagar på min så på den 3 dagen sku ja flyga till Orlando och fara till Harry Potter världen men de passa inte riktigt in i stämningen av inlägget .. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar